Sokat betegeskedtem meg hasonlók, de azért létezem. A blogolást még majd meglátom milyen formában és időközönként fogom folytatni, de újra kedvet kaptam hozzá. Ja igen meg elfelejtettem az accomhoz a jelszót is amire ez a blog van jegyezve. Ahhoz is kellett némi memóriagyakorlat, hogy újra meglegyen.

Történt némi progresszió is: Fekvőtámasz 2. lépés, Húzóckodás 2. lépés. Guggolás és lábemelés egyelőre marad. Úgy látszik arrafelé még nem került elég erő a bankba, hogy fölözhessem a kamatokat. Továbbra is a "friss hús"-ban tolom heti 2 alkalommal és nem is fogom siettetni, megyek a könyv szerint tovább. Majd ha jobban belejövök akkor cifrázom. Ehhez jön még heti 1 vagy 2 alkalom foci. Lassan 9 hónapja csinálom ezalatt már egy gyereket is ki lehet hordani. Elégedett vagyok az eredményekkel és remekül érzem magam tőle. Csak a dohányzásról kéne már leszokni, de arról nagyon. Egyre jobban zavar, a gyakorlatokhoz és a focihoz is kéne a vitálkapacitás. Már nem vagyok tizenéves. No azt hiszem ennyi, írok még valamikor.

A bejegyzés trackback címe:

https://fotelworkout.blog.hu/api/trackback/id/tr885242963

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása