Fekvőtámasz, lábemelés

2012.09.12. 11:04

1. lépés: Falnál: 4*14+2*15. Az utolsó ismétlést egyszerűen éreztem, hogy erőlködés nélkül meg tudom csinálni. Aztán gondolkodtam fél percet, hogy van-e bennem még egy 15-ös szabályosan és volt! Nem gondoltam volna, hogy menni fog. Következő alkalommal ugyanezt gondoltam végrehajtani. Meglátjuk, hogy reagál erre a testem.

1. lépés: Lábemelés: 2*16+1*17. Ezzel nem haladok olyan jól, hehe.

Lehet, hogy ez a 5 nap kihagyás segített emelni, vagy csak egyszerűen megerősödtem, vagy ez nem is olyan nagy szám. Mindegy, elégedettség tölt el.

A bejegyzés trackback címe:

https://fotelworkout.blog.hu/api/trackback/id/tr594771785

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása